Zrównoważony biznes to nowa rzeczywistość biznesowa. Zastanawiasz się, co to oznacza w praktyce dla marketingowców? Odpowiadamy: TAK, cele zrównoważonego marketingu powinny wspierać realizację działań na rzecz planety, społeczeństwa, wdrażania ładu korporacyjnego. TAK, działania marketingowe są elementem raportowania ESG firm, wpływając na całościową wartość firmy w oczach inwestorów. TAK, znane nam… Czytaj więcej "Odpowiedzialna komunikacja? 3 razy TAK"
Idzie nowe w employer branding. Dlaczego ESG wprowadza komunikację pracodawcy na wyższy poziom?
Budowanie marki pracodawcy, employer branding, pracodawca z wyboru – to słowa, które od kilku lat spędzają sen z powiek organizacjom, specjalistom z obszarów HR i rekrutacji oraz menedżerom. Działaliśmy prężnie w okresie pandemii oraz staraliśmy się odbudować organizacje po trudnym okresie COVID-19 oraz w związku z trwającą wojną w Ukrainie. … Czytaj więcej "Idzie nowe w employer branding. Dlaczego ESG wprowadza komunikację pracodawcy na wyższy poziom? "
Transparentny PR pomaga budować relacje
Transparentny PR, czyli komunikacja szczera, uczciwa, jawna, autentyczna. Wszystkie te określenia to, wbrew pozorom, nie są puste frazesy czy wytarte PRowe sformułowania. Jestem przekonana, że to jedyne słuszne (i przede wszystkim realne do wdrożenia) podejście firm i marek do swoich odbiorców. To także kierunek działań, który narzucają i coraz mocniej… Czytaj więcej "Transparentny PR pomaga budować relacje"